Yeni Müşteri Başarı Yöneticimiz olacak mısınız?
Her yeni başlayan müşteri ilişkisinden nasıl uzun bir yolculuk yapacağınızı biliyor musunuz? Analizi doğru eylemlere dönüştüren bir düşünür müsünüz? Ve müşteriyi en iyi şekilde nerede destekleyebileceğinizi bulmak için doğru soruları soruyor musunuz?
Kısaca
Müşteri Başarı Yöneticisi olarak, büyüme yolculuğunun başlangıcından itibaren iletişim noktası sizsiniz. Yolculuk boyunca müşterilerimizin gelişimini izlemeye devam edecek ve gerektiğinde büyümeyi korumak ve hızlandırmak için müdahale edeceksiniz.
Müşteride neler olup bittiğinin tam olarak farkında olmak için bir Scaleup Uzmanı ve dahili iş arkadaşlarınızla yakın bir şekilde çalışıyorsunuz. Enerjiniz ve dikkatiniz o kadar harika bir deneyim sağlıyor ki, müşteriler ScaleUp Company’nin hayranı oluyor ve geleceklerini bizimle inşa etmeye devam etmekten mutlu oluyorlar.
Günleriniz nasıl geçiyor?
- Anlaşmanın müşterinin beklentilerini aşan uygun bir büyüme yolculuğuna dönüştürüldüğü şirket içi brifingi yönetiyorsunuz
- Danışmanın program tasarımını ve değerlendirmenin sonuçlarını bir büyüme planına çevirirsiniz, müşteriye, Pro’ya ve ilgili iş arkadaşlarına geri bildirim sağlarsınız (kayıt ayrıca CRM sistemimizde yapılır).
- Bir büyüme programında müşteriler için ilk temas noktası olarak hareket edersiniz
- Müşterilerimizin programlarına, organizasyonumuza ve ağımıza büyük ölçüde dahil edilmesinden siz sorumlusunuz.
- Pro, müşteri ve dahili ekip arasındaki işbirliğini, büyüme hedeflerine ulaşılacak şekilde koordine edersiniz
- Katılımcı tarafların memnuniyetini nicel ve nitel değerlendirmelerle takip eder ve gerektiğinde anında düzeltmeler yaparsınız.
- Karar vericilerle ara temas kurursunuz, hangi takip ihtiyaçlarının ortaya çıkacağını tahmin edersinizz ve bunu bir takip teklifi ile öngörürsünüz
- Müşterileri bizimle Scaleup yolculuklarına devam etmeye ve Scaleup uygulamasını bir sonraki seviyeye taşımaya teşvik edersiniz.
- Bir takibi (programı) hemen tercih etmeyen, ancak daha sonraki bir aşamada geri kazanılabilecek müşterilerle iletişiminizi sürdürürsünüz.
Bunun karşılığı nedir?
- Özgürlük ve sorumluluk. Seni ofiste görmeyi çok seviyoruz! Ama ne tercih edeceğine kendin karar verirsin.
- İş deneyiminize bağlı olarak iyi bir maaş
- Her biri büyüme tutkusu olan coşkulu, girişimci, eğlenceli iş arkadaşlarıyla birlikte İstanbul Nişantaşı Lotus’da güzel bir iş yeri
İstekli misin?
greatworkTR@scaleupcompany.com adresine motivasyonunuzu içeren bir e-posta gönderin
Buluşmak için sabırsızlanıyoruz!
Nerede çalışacaksın?
Nişantaşı Lotus WORKINTON, Scale Up Company’nin İstanbul’daki ofisinin bulunduğu yerdir.
Yeni iş yerinize her türlü toplu taşıma, araba ve bisikletle ulaşmak kolaydır. Metronun Osmanbey durağında Pangaltı çıkışına 1 dk yürüme mesafesindedir.
Workinton aslen bir açık ofis, etkinlik ve toplantı yeri olduğu için, yaptığımız birçok şeyi şirket içinde organize etmek mümkün.
Adres
Halaskargazi Mah, Halaskargazi Cd.
No:38-66 E / içkapı No:215
34271 ŞİŞLİ / İSTANBUL
Çalışma saatleri:
Pztsi – Cuma 09:00 – 18:00
Ctesi & Pazar kapalı